fredag 15 juni 2012

Posetiv energi:)

Kan behövas i massor nu känner jag:)Jag har sol i sinnet å ´lite skugga i min själ såå kan man se det.De är ju faktiskt sommar borde de inte vara molnfritt på min himmel då???Tror nog aldrig de blir det riktigt.Har varit djup å fundersam i mina tankar i dag,både på gott å ont,så egentligen borde jag inte skriva alls i dag. Men delar några rader med er. Jag har funderat mycket på hur en dag ett "misstag" kan göra såå man totalt tappar sin tro å tillit å att de sitter i såå länge,fan de gör mig lite lack!Jag vet förvisso vilka jag litar på å vilka som står kvar som de lovat,å håller sina löften:)De gillas. Jobbet ger mig iaf posetiv energi i massor tid att vara,skratta de gillas.Som min andra familj:)Alla dagar är olika jag e snart på banan igen mig tro mig:) Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar