tisdag 12 juni 2012

Sov ur dåligt i natt:(

Ni vet såå där som de kan bli ibland,man snurrar å vrider sig å det går inte sova stört omöjligt.Trots att jag somnade till Mr Big (Sex and the City) brukar få mig sova gott men icke i natt.Så jag va trött i morse på jobbet såå fy.Men väl på plats såå va det juh okej:) Dagens bästa kommentar i dag,är du verkligen svensk?Tänk att de har jag då hört förut hehe,håret gjorde väl sitt nu,men nu är det rakt igen:)Åh bästa Sandra kmr till min undsättning i.m å klipper de bra med egen frisör:) Fast jag får nöja mig med att bara klippa luggen nu:)Vi kompromissade emot en tidig morgon promenad med vovvarna 07,30 vad gör man inte:) Hunnit med att varit med Emmy till stallet,å självklart varit till Mamma:)Ja mycket Mamma blir det man får passa på:)Lasse är i Norge en vända återkmr till helgen:)Att ha sin Mamma som sin bästa vän är bäst.Åh hon frågar inte massa,vet att jag berättar om jag vill,vilket jag oftast gör.Mamma jag älskar dig du är bäst.Fanns en tid då jag inte tyckte det,mina tonår men nu vet jag att du oftast har rätt:) Åh i.m blir det iaf fika med Jeeeeny:)Ef mötet sen jobbar vi ihop härligt,hon kvällen jag har jouren,kmr sova som en prinsessa:)På jobbet finns inte alla måsten som hemma så de är lite semester. Åh skolavslutningen närmar sig å min Hanna blir snart 18 år vart tar åren bara vägen. Kram på er:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar