söndag 3 juni 2012

Helgerna går fort:)

När man har trevligt såå är det.Jag har ju spenderat mest tid på jobbet å med glädje såå klart.Mitt jobb är verkligen passande som handen i handsken.Haft tid även med mina tjejer i stallet under kvällen,å gått en lång promenad med Sandra.Hunnit med å träffat Mamma men bara snabbt.I.m kmr hon hit ska jag leka frissa.Mamma mu du är bäst såå mysigt ha dig här å kan ju bara tänka mig hur glad Kipper kmr bli:) Tänka sig att alla dagar i livet är såå olika,blir väl så när man är som mig.De senaste dagarna har de varit mest bra,det går verkligen upp å ner.Å om de inte gjorde när skulle man då minnas de som va bra. Härliga Söndag å en helt klart värdig vinnare av BB Hanna grattis till dig:) Jobbet kallar fyra dagar till innan ledighet väntas i helgen,då kmr hon min egen inneboende Sofia de gillas massor:)Blir en helg med mycket att se fram emot.Håller tummarna för vädret.men vad gör det egntligen. Våga vinn mina vänner gör inte som jag stå inte å stampa...ibland är jag hopplös men jag kan om jag vill. Go Natt på er:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar