onsdag 27 juni 2012

Dags att byta adress:)

Jaa såå känns de snart:)Jag älskar mitt jobb absolut.Har haft en grym dag i Grängesberg med Go Kart å Folk Race:)Vi hade iaf rätt tur med vädret.På väg hem kändes det verkligen som filmen ni vet...Hur många Lingon finns de i Världen...Hoppas du sett den nu Anders:):)De va check på bältena,Arvingarna på blandat med massa annat å självklart Allsång i bilen till allas förtjusning.Ja de är klart de va ju Mallan som va med klart de ska vara sååå mitt jobb passar mig som handen i hansken.Men hur som som hade jag ju tänkt softa lite med jobbet nu tills semestern men då blir det kris gahhh!Så känns som om jag bytt adress snart.Kanske gör max ett par jourer i månaden medans jag nu är nog snart uppe i åtta å mer helger än jag tänkt.Men då kan jag invänta min semester med rooo sen:)Jag gör de för kidzen,jobbet i mitt hjärta.
Har haft en bra dag men trött nu.I.m blir det promenad med fina Sandra å hon min bästa ska klippa mig såå man blir som folk till Lördagens 50 års fest:)Å talet jaa har kommit av mig,men lovar Kent du ska få ett som jag personligen ska läsa:)
Åh tänk att männikor man trott skulle stanna i ens liv trots tvivel faktiskt gör de är underbart:):)
Kram:):)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar