lördag 9 juni 2012

Lördag då:)

Ja veckan har gått fort.Mår som man förtjänar kan jag tycka bra:)Men jag undrar var sommaren är vart tog du vägen......Kanske du kmr tillbaka till oss.Ja nog e livet bra helt klart,även om jag har svårt att lite på människor såå försöker jag iaf.Har ju förmånen ha många fina omkring mig:)Kan göra mig förbannad än i dag att en människa totalt kan ta ens tillit i från en på loppet av några timmar!Det tar en livstid att bygga ett liv tillsammans men att ta ens tillit går på loppet av en sekund! Ja i dag är en ny dag med nya möjligheter:)Min första tanke då jag vaknade va Annie:)I dag är du saknad som alla dagar:)Dags att gå å hälsa på dig snart fina:) Lördags mys i dag då med brudarna:)Ha en underbar dag alla:)Sägh de ni vill säga såå de inte är försent en dag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar