måndag 25 juni 2012

Tur man inte har semester!

Ja denna sommaren vilket piss väder!Känns som de kvittar faktiskt vad det är för väder.Man får tänka positivt.Vilket jag har jäkligt svårt för ibland men jag försöker iaf!Jag är jag kmr såå alltid vara thats it!Vrf ändra sig till nått man inte är finns inte i min värld.
Ja jobb veckan har dragit i gång känns men jag trivs på jobbet.
Hemma verkar de flesta Norbergs tonåringar ha flyttat in:)Men de är väl såå bara:)De sköter sig juh.Passar på när en annan är på jobbet.Förresten har vi skönaste sängen på jobbet jag sover verkligen som en kung:)
Så denna vecka bjuder på jobb,träff med lite vänner jag ska klippa mig:):)Lär hälsa på Mamma:)Ja de går för runt:)Å avslutar helgen med 50 års kalasande blir trevligt å Rosie,s goda mat åh de ser jag fram emot,får man svälta några dagar innan då såå man får i sig:)
Dags att göra sig redo jobbet kallar snart:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar