torsdag 7 juni 2012

Life is good:)

Vilken härlig dag att vakna til,verkligen.Jag hade svårt att somna i.g kanske inte såå konstigt. Jag kan säga att livet kan vända såå mycket fortare än man anar,å när man minst anar!De kan jag dela med er. Jobbat i dag å nu ledig.Varit med Hanna i Avesta å ätit ute med henne:)Mysigt.Hälsat på Mamma å varit på Abba musikal,vilka duktiga barn vi har:) Å i.m är det Fredag med massa mys:) Alla gläds nog i dag åt skatteåterbäringen jag med förvisso,de tar mig till Thailand:)Men pengar är inte allt finns nå annat i livet just nu som har ett helt annat värde.Resan har börjat bra precis som jag vill ha de en lugn å skön start:)Sååå härligt. Med all rätt mår jag jäkligt bra just nu. Åh Mamma är ju här hur mycket mys är inte det älskar dig till jorden å tillbaka:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar