tisdag 19 juni 2012

Vännernas dag:)

Såå har det väl varit i dag.Började morgonen hos Rosie;)Frukost mys.Å Kent han satt vid datorn de va ju tjej deijt juh:)När han undrade vad vi talade om vart han rätt fort tillrättavisad av Rosie hehe:)Tack snälla du det gör vi om:) Sen va det till Linda å fixade hår,nu är det minsann rakt jaha:)Jösses såå duktig man är.Hon blev nöjd å jag med sååå klart.Skönt du e på bättringsvägen du e snart på banan igen. Sedan hade jag ju deijt med Ewa-Lena gjorde mig gott innan jobbet.Så skönt ha vänner som förstår å känner igen en man behöver inte förklara såå mycket då! Haft å har huvudvärk jag funderar för mycket.Ibland önskar jag att man inte visste såå mycket,vissa bara lastar på kanske dags för öronproppar i.Ibland blir jag less du delar så mycket med mig sen fattar du inte iaf vad man menar.Inte alltid lätt vara någons ex å inte alltid lätt att vara Mamma till tonåringar!Jag har ju med varit ung,gått igen samma men alla har olika förutsättningar i livet.Jag är oftast föör snäll men kan allt säga ifrån då de behövs.Kanske skilda föräldrar ibland borde gå på kurs,såå att de är samma riktlinjer som gäller,skulle underlätta.Å ett löfte är till för att hållas har man lovat så har man.Nog tjatat om det. I dag fick min tilltro sig en vända,ledsen för det,jag borde förstått,glad jag ändå delade de med dig:)Jag lär mig men behöver tiden. Kram Alla fina nu ska här njutas föröka iaf ledighet väntas:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar