söndag 10 juni 2012

Kärlek å vänskap:)

Ja två starka begrepp som jag tycker man bör vårda med omsorg:)För mig är vänskap å kärlek lika starkt.Kärleken kan du bli av med rätt fort medans vännerna alltid finns kvar,om du vårdar de rätt!En riktig vän finns alltid,talar om även om du gör fel,de ska man kunna ta!Ingen människa är felfri men man lär sig förhoppningsvis av sina misstag,jag hoppas de.Vissa gör vissa inte!Ett misstag som kan sätta en hel värld i gungning är det verkligen värt det?????De fina goda människorna är få.... Haft en bra Söndag:)Tack för kaffet å trevligt sällskap i dag:)Va på tiden du:)Tycker inte om att veta att fina människor i mitt liv gått igenom resor de inte borde då jag helt fullt vet vad allt handlar om. Har hunnit med å hälsat på Chippan som blev såå glad då jag kom,ett riktigt häst gnägg gjorde susen:) Va till Mamma på kvällen å där va även min moster å man från Stockholm:)Trevligt!Emmy är hos sin pappa denna vecka så de blir tyst här hemma då,jag har svårt för ensamheten de kmr jag nog alltid att ha. Tack alla för ni gjorde min helg såå rolig,även om de blev väldigt blandade känslor såå va den övervägande rolig,älskar vår fina gemenskap:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar