söndag 24 juni 2012

Ullared å midsommar!

ja man lyckades väl köra fel,skyller på skit gps:(En bra dag hade vi iaf trots fruktansvärt övertrötta barn.Hemma sent på natten emot midsommar.
Midsommarafton,som jag längtat att få umgås med vännerna:)Allt va precis som jag velat.Vi tjejer förlorade kubb spelet,hur fasiken är de möjligt då....Va för killarna hade Jennys Fredrik med som råkade få in en å annan fullträff!Suck jag gav upp.
Pratade med min Pappa på midsommar:)Han blev glad å jag ledsen...de kmr med över en ibland,alla år han missat.Att träffa sin Pappa igen efter 16 år är med blandade känslor.Åh nu när jag har han i mitt liv igen försöker jag vårda det såå gott de går.Ändå känns de som de är bara barndoms minnen kvar,så mycket han missat!Åker å hälsar på han på min semester iaf ser jag fram emot.Vill inte ångra det sen!Kvällen fortsatte å nästa sorg kom över mig....Man måste våga å inte glömma säga vad man tycker,en dag står man där å då är de försent.Jag pratar om vår fina Annie.En sorg som för mig tar tid.Å bör såå.När jag faller så gör jag det kmr över mig å de gör ont.Så mycket man inte sa kan göra mig såå ledsen.
I.g va en mys dag i massor iaf,fick ju oväntat besök hela helgen:):)Så under kvällen grillat i Sofias sommarstuga vilket smultronställe förstår ni vårdar det ömt:)
Om vissa saker i livet vore lättare sagda än gjorda hade jag kommit långt!
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar