tisdag 26 juni 2012

Mycket jobba blir det:)

Ja då ska man sova hemma i natt då efter två jour nätter:)Kom hem i morse å nog har jag haft ungdomsgård de sista dagarna:)Två övernattningsgäster hade Emmy även i natt.Drog på dammsugaren under f.m fick jag upp de.Nu är det som man stängt en dammlucka såå tyst!Ewa tog de i natt såå jag får lite lugnt:)Tre uppskruvade tjejer åker till Gröna Lund med Unkan i.m tur det finns,vad mycket de ordnar för våra ungdomar:)
Har hunnit med att läsa i min bästa men tunga bok.Å hälsat på Mamma å Lasse:)Åh med dit hade jag Sofia:):)Härligt!
Varit till fina Chippan i dag med som betar å har det gott med de andra.
I dag borde man väl inte nattuggla för mycket,bär juh av till Grängesberg i.m.Jag hade ju förmånen att vara med förra året med.Jag va den enda av personalen som körde folk race å de va grymt vill jag lova.Klart man ska prova om man får:)
Jag håller på med Kents tal oxå men fasiken de står still.Skriva tal är ju jag kmr få till de jag garanterar.Åh de blev även jobba på Lördag hm....man e för snäll ibland.Men kan säga ifrån om de verkligen behövs.
Annars en bra dag,träffat Mamma de va mitt solsken i dag.
Ha de gott alla:)Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar