måndag 4 juni 2012

Att fylla dagarna:)

Inte speciellt svårt.Jag har ju jobbat i dag med Jeeeeny:)Wonderfoul.Att kunna få jobba med sin bästa vän är inte fel alls.Gillas.Då vi har så mycket båda el alla mina vänner såå tiden blir svårare eller rättare sakt ett faktum. Sen har Mamsen varit här å blivit fin i håret.Hon har även varit med till stallet å hälsat på Chippie för första gången.Den hästen förundras mig vilken goding hon är.Sen svängde vi förbi vid campingen på kvällen.Såå lyx ha henne nära.Å i.m åker hon å Emmy på lite shopping,nu är det guld ha Mamma nära när min tid inte riktigt räcker till,att vara överallt å ingenstans på samma gång är ju iofs lite jag.Van ha det såå full fart framåt.Jag fyller ju dagarna med liv.Alltid. Åh nu såå i dag fick vi nice price på flygstolarna:)Såå 20 Oktober lyfter vi från Arlanda 14,30:)För att sedan landa i Bangkok 05,55 hur underbart känns inte det.Nu spelar inte såå mycket annat såå stor roll,jooo Ullared om några veckor väger med tungt.Så kosten kmr att bestå av vatten å bröd å mycket jobba.Livet ska levas de är bara såå.Man vet aldrig vad morgondagen levererar man måste tänka såå.Livet är för kort,lev det fullt ut jag gör.Mår förträffligt.Ja å Mamma växer man aldrig ifrån iaf inte jag även om åsikterna går isär.Det är väl de Mammor är tilllll för. Kram på er:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar