måndag 11 juni 2012

You cant have it all:)

En dag i lite av tankens tecken:)Yr Mallan glömde att jag skulle ha träffat Jenny på fika i dag,lite disträ emellan åt kan såå vara.Hade glömt jag va ledig med:)Jag va fullt fokuserad på e.m,s deijt!Svårt få till de samtidigt med alla,men lyckades i dag att få träffa två av mina barndomsvänner.Sååå härligt.Trots att ni vet att jag glömt de flesta namnen på alla från ungdomsåren,såå finns några kvar ändå hehe:)Åh fastän de blir rätt långt emellan ggr ibland såå känns de alltid som i.g vi sågs alltid.Såå himla kul att träffa er.Kan man snacka om att vårda vänskapen vi har ju våran ännu,åh nej Marie vi börjar inte bli gamla:)Bara äldre å klokare förhoppningsvis. Cilla sa nå såå bra i dag,Man kan inte få allt:)Åh visst är det såå helt omöjligt. Helgens bravader har börjat lagt sig å vi har talat om de som varit,nu går vi vidare.Allt har en baksida såå är det nog med det mesta.Vad ni än gör å säger mina vänner såå finns jag alltid kvar,alltid.En riktig vän gör:) Har många fina människor i mitt liv vilket jag är väldigt glad för,jag kan vara ärlig emot er de vet ni,blir såå mycket bättre då:) Jag vet det finns faser i livet som är tuffare än andra,man får själv stå för sina misstag å ta lärdom av de,vet ni alla vet det,livets resa är inte alltid en dans på rosor,vissa saker får man kämpa lite för,lära sig lita på människor går inte över en dag,sånt tar tid:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar