fredag 1 juni 2012

En dag med mycket på gång:)

Visst har det varit såå.Startade den med stallet:)Sen tidigt i morse överraskade jag Sandra med att komma i tid till hundpromenaden,jag kan om jag vill.Va skönt som alltid.Med nöjd vovve gick jag sen hem.Vidare gick färden emot Avesta handlade mat till Chippan å present till lilla Nova,söt som socker:)Men Leon du är min idol alla dagar de vet du juh:)Goa barn.Fortfarande svårt att få in att Emelie är 2 barns Mamma,minns ju dig då du va liten,vi drack oboy å myste.Då va du liten gumman.Kul att träffa er i dag:) Sen bar de juh av till jobbet.Som jag verkligen älskar.Men i dag gjorde nått mig rejält upprörd,när det verkligen brister.När man får ringa sin chef då hon faktiskt är ledig då har det gått långt.Men jag gjorde det,åh jag fick rätt jag stod på mig.Vi är människor man ska inte bara ta vissa saker förgivet.Det är barn vi jobbar med,vi har de medicinska ansvaret men då de brister i hanteringen är det dags att säga ifrån.Va de jag gjorde i dag.Så i dag va de bra att heta Mallan,våga stå upp för det man vet är fel,å att se någon ledsen för något som inte skulle uppstått,gjorde mig rejält upprörd.Så i dag va jag glad att jag vågar föra min talan att man är en stark person känns bra i hjärtat sen att de fick bra respons då gjorde jag det för rätt sak:) Är nog som i de flesta lägen man ska säga vad man tycker blir såå mycket bättre då. Å i dag är det Fredag å Mamma anlänt hur det känns sååå bra såå. Ha de gott alla:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar