torsdag 31 maj 2012

Tonåringar:)

Ja jösses vad mina tjejer blivit stora.I dag kom Emmy hem vi skulle ju slinga håret.Ja nu är det avklippt nästan ett par 3 dm:)Jag fick en ny tjej.Klart man ska komma hemma till Mamma då å fixa.Gillas.Det går knappt att beskriva hur olika veckorna blir då man har henne hemma el inte!I dag har det varit klippning,hämtning,stallet,slingor å hon har talat,jag undrar vem hon ärvt de av:)Hon talar nästan mer än mig,eller förresten går de...Joo då!De blir verkligen annat då hon är hemma full av energi å funderingar precis som mig.Hon som till och med vill skriva en bok,skrivandet ja ett intresse vi bådar delar.Ja vem vet vi kanske publicerar våra samtidigt:)Jag ska sätta fart med min till hösten hade jag tänkt.Då de blir mörkt ute kan jag skriva. Ja en dag på jobbet å nu väntas helg jobb å Mamma på ingång härligt.Jobbet ger mig posetiv energi likasom barnen som verkligen får mig levande. Kram på er:) Åh tack A för du inte glömt:):)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar