onsdag 9 maj 2012

Allting har en gräns:)

Den är lite nådd nu kan jag tycka fastän på ett väldigt bra vis.Jag har rensat i mitt liv å lägger energin på rätt sak nu:)Så visst är det såå att pussel bitarna faller på plats å nått blir komplett.Jag som alltid har en förmåga att ha många bollar i luften samtidigt vad det gäller vissa saker men nu blir det inte så.Tid nu att andas å vara å bara invänta nå som jag imponeras av:)När 1 minut blir till timmar av skratt å glädje,likheter,omtanke,som en livstid på nå vis. Såg ett program under f.m å då slog det mig såå tydligt om en sak,va viktigt det är med tillit å vad sårbar man är som människa.Att våga lita på vissa saker är svårt men blir man ständigt påmind blir det lättare! Någon sa de kmr en dag då du inser Mallan vad som är viktigt,visst har jag vetat hela tiden å gör ännu men nu blir det på helt andra premisser bara MINA underbara känsla hoppas den håller i sig jag tar med den tills i.m iaf,nära hjärtat får den ligga då vet jag att oavsett valen jag gör så blir det rätt väg:) Hemkommen från jobbet å en kanon kväll på bowlingen jag vann WOW!Å i morgon är jag ledig super. Va rädda om varann säg de ni vill så ni inte glömmer i morgon kan de vara försent,någon höll med mig om de delade min tanke:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar