tisdag 29 maj 2012

Egentligen bara en vanlig dag!

Har egentligen inte såå mycket att dela med er idag!Har förvisso haft en bra dag.Eftersom jag som sagt just e känslomänniska såå är det mycket funderingar emellan åt!Tror vi alla har såå men alla delar det inte!Å slog mig i dag att jag seriöst ska ha 3 veckors semester vad fan ska jag göra då???Bara vara nej nått vill jag nog hitta på.Sen har jag juh min Thailands resa att längta till blir guld:)Vad vore livet utan planering då gick jag nog under....Ja är ju det med planeringsmänniska jaa!Mitt liv skulle nog inte funka annars.Åh eftersom jag e min egen kapten såå styr jag ju alena på gott å ont! Va nog de för i dag jobb veckan i gång å mitt jobb är ju bara bäst sååå de gör mig sååå gott:)Jobbar kväll i.m jösses såå skönt även om jag kliver upp tidigt såå är det inte i ottan:)Å hade man inget att se fram emot mera än jobbet ja då blev nog livet rätt såå enformigt kan jag tro. Ha de gott alla:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar