söndag 27 maj 2012

Åland gjort då:)

Kul att vi blev såå många är ju liksom de som är halva nöjet:)Sol å fint va lite gungit i.g på hemresan dock:(Men annars har vi haft de toppen.Tyckte dock inte riktigt att lunch buffen va så god hem som den brukade.Men vet ni de hade fått mjukglass maskin å de gillades juh:)Efterrätterna är alltid godast.Kan tycka egentligen att lunch buffen kvittar men den tar jag mest för att de är trevligt att äta alla tillsammans.Denna gången va vi nåra som körde på ala carten de va bra men gjorde mig mätt å illamående.Så jag tog tidig kväller medans de andra höll i gång till runt fem på morgonen...Hehe å jag ringde å väckte de flesta tidigt:) En minnes rik resa som alltid man ska aldrig förvånas:)I.g kväll hade jag Sofia med hem å såå kom Rosie:)Tack för din ärlighet gumman den uppskattas.MM å ledsen blev ja vi pratade Annie som e såå saknad.Jäkla cancer vrf hittar man inget som botar....Inte konstigt man saknar,jag har ju levt nära cancern då exet med hade de,va ett tufft år med besked,cellgifter å ovisshet inget man bara glömmer....Man får vara ledsen å man får sakna de gör ont att förlora någon,å de kmr bara över en man kan liksom inte rå för det.....Allt har sin tid vilket är bra. Å Grattis lilla Mamma på Mors Dag hoppas din dag varit bra:) På återseende mina vänner nu ska de slappas lite en lång arbets vecka startar i.m:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar