torsdag 24 maj 2012

Solen kom:)

Åh du med den:)Ja ni tänk att man kan vara sååå på topp härligt.Vilken dag suttit på ballen å pressa:)Åh fått lite uppdatering av dig från jobbet de är härligt!Underbara känsla:)Finns verkligen människor med hjärtat på rätt plats när man behöver det som mest.Denna härliga kryssning som jag verkligen sett fram såå emot,gör jag juh nu med iofs men hade kunnat haft andra planer i helgen.Du får mig iaf lee flera ggr dagligen helt sjukt men såå är det kanske för du är du,åh de bara håller i sig härliga känsla,se vart resan leder,är det menat så blir det såå får man se det:) Något annat får ligga lite på is nu såå får det bli.Det handlar ju om de hela tiden man måste våga chansa innan de är försent gör man inte det har man inget vunnet.Någon sa att hjärtat vet vad det vill då de är dags,då man landat i allt.Känner mig nöjd med mig själv,stor stark å trygg så kan jag beskriva det.Oavsett vad såå är det emot nya mål jag går sen vart de leder får vi se.Allt som är menat blir de vet jag iaf med all säkerhet. Åh att jag mår jäkligt bra då jag sätter den sidan till.Inget snack om saken. Dags att ta tag i det jag verkligen vill nu,ett liv har man såå bara köra,vet vad jag vill ha kvar i mitt liv med det som varit mindre bra har jag styrt av:)Bra jobbat Mallan. Ja då va det Åland i.m då vi kmr få det grymt å sol i massor ha de gott alla:) Å ta hand om er:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar