torsdag 10 maj 2012

Min lediga dag:)

Jaa de har varit skönt å inte nå rastlös har jag varit heller:)Drog i gång dammsugaren tidigt.Varför ska de alltid städas såå noga såå fort man e ledig skumt.Kanske för de faktiskt är hälg i morgon dag:)Jag jobbar dag i.m sen ledig Lördag å såå kör jag hårt på Söndag ja de gillas juh:)När man har ett jobb man trivs med såå är det juh nemas problemas. Ja ledig då å har varit hos Emlan som bara väntar på sin bebis gör juh jag med å många med mig.Lilla Leon de är en riktig goding de,häromdagens kommentar,Malin du har såå mycket hår hehe,ja har ju det.Ännu har jag inte ledsnat på lockarna men blir väl snart kan jag tro;känner mig ju själv vid detta laget konstigt vore väl annars. För övrigt är livet fortfarande bra,tänker att jag faktiskt har de bra,underbara vänner,barnen å ett ex som jag kmr bra överens med,så mitt liv skulle vara.Inga hårda ord livet går vidare i nya faser bara.Jag gillar de:)Man bygger sin borg man vet vad man vill med livet.Åh funderar fortfarande när jag ska börja skriva min bok,har bestämt mig JAG SKA!Tror det får bli ett höst projekt,får ta den tid det tar det ska bli av iaf.Man ska ju förverkliga sina drömmar å de är en av de,som faktiskt kan bli sann så vrf inte.Kan se mig själv försjunken många år tillbaka,båda med ljusa å mörka minnen.Mitt skrivande är ju liksom en del av mig:) Ha de gott nu alla nu ska jag mysa ner mig i soffan,ljusen tända känns som lite höst igen men de är mys det med. Kram på er:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar