måndag 14 maj 2012

Härliga Måndag:)

Fast den började segt,såå går det när man aldrig kan komma i säng i tid.Behöver ta tag i en bra bok igen de får mig att släppa allt annat å bara ge mig in i fablernas värld:)Får ta tag i det.Hade iaf en bra dag på jobbet de har skvallrat å uppdaterats med Sofie piggade upp lite i trök vädret.Hösten kom tillbaka men vad gör det egentligen....I mitt hjärta är det sooool,har många fina människor omkring mig, men några få men extra fint värde:)Jag va saknad i morse mm kan förstå det jag va:)Gillar då du sätter ord på det värmer hjärtat:)Du vet precis vad jag behöver som alltid. Så haft en bra dag fastän de är dåligt med sömn varit sista veckorna,känns som de är värt de så vad gör det egentligen. Å i dag kom hon lill Sessan Leons lillasyster jag e lycklig nu blir det bebis mys igen:)Får allt vänta tills nästa vecka å snusa på henne såå de hinner landa:) Ledig i.m å då ska jag njuta av dagen för att sedan gå på en rätt tuff arbetsvecka.Åh vill ha sommar nu,så Mamma kmr med husvagnen jag längtar!!!!! Ta hand om er kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar