fredag 4 maj 2012

Härliga Fredag!

Först en toppen promenad med fina Sandra som ständigt varje vecka får uppdatering om mitt liv,lyssnar å är såå posetiv alltid,som hon säger man vet aldrig:)Sååå sant! Sen kom fina Emlan nära till b.f nu,magen hade sjunkit såå.Jag längtar å en tjej ska det bli!Lilla Leon är rätt bestatt hehe av Trollet å bockarna bruse,ja såå vi har ritat i dag el jag har:)Nu tyckte han vi skulle ses snart igen för att naturligtvis rita mera,ska försöka fixa de nästa vecka,goa lilla barn! Sen har det jobbats jobb helg såå skönt med mina fina:) Annars mår jag bättre må jag säga,Åh med vetskap om mycket kan man nog inte annat än må just bra:)Med dagarna som går å veckorna förstärks nå som jag hoppats å trott på men vart resan slutar å hur återstår att se!Jag vet iaf att de blir en sommar till med dig:)Åh de gör oss båda gott! Åh döm om min förvåning då jag kom hem både Desse å Hanna hemma myyys såå nu blir det film:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar