tisdag 15 maj 2012

Fina Nova:)

Vilken dag det blev:)Först skulle jag juh göra ingenting,men de va ju inte riktigt jag då. Blev iaf att hälsa på Vicky de va trevlans,kaffe å massa snack:)Tjejer ni vet. Sen vart de å träffa Nova Leons lillasyster:)Blev såå glad då Emlan skrev å ville jag skulle komma förbi,jösses hade ju tänkt jag skulle hälsa på nästa vecka,men nu har jag sett lilla fina gullet.Å Leon blev ju såå stor min kille det:) Bra jag haft att göra då håller sig tankar å funderingar stilla!Mitt liv känns harmoniskt,Alla dagar!Snart är det Söndag med en dag att minnas alltid.Den 20/5 ett väldigt speciellt datum för mig,känns som de va i.g nästan hur man nästan kan ta på den känslan:) Pratade med bästa Robban i dag som dessvärre inte blir med på kryss,han å Cornelia åker till Sardinien på jobb,klart han väljer det i stället:)Du får mig på topp du nu har jag fått skrattat lite igen,å visst finns de knepiga människor håller med dig där.En vän som dig skulle alla ha:)Du har en egen plats i mitt liv alla dagar:)Just för att du är du,roligt med en kill kompis man kan dela just allt med:) Så jag fick en bra ledig dag,nu är det massa jobb i veckan som väntar åh det gillas juh massor:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar