onsdag 16 maj 2012

Om du bara visste!

Vet du vet att de är en ständig kamp på gott å ont dagligen.Du gör verkligen underverk med mig,överraskar mig då jag minst anar,Vad vore ett liv utan dig,jag vet faktiskt inte....Du sätter orden på rätt plats alltid,du är ärlig å rak alltid varit.Även om de gjort ont ibland såå har du alltid talat sanning!Kanske därför du funnits kvar!Så mycket fint du tycker alltid om mig är som du säger WOW!Jag är nog bara lite mera posetiv än du bara,ibland iaf.Jag litar på dig fullständigt alltid gjort,Åh du kom tillbaka trodde jag aldrig nu är vi här igen,du får mig le å skratta,gråta,men du är du såå de är nog väntat.Sen hur resan slutar...ja du vi vet nog båda de,eller inte..... Ja annars då haft en intressant utbildning på handikapp centrum,man lär såå länge man lever,kan nog inte bli för mycket.Såå mycket det finns för att underlätta vardagen för många,grymt imponerad.Åh mina fina arbetskamrater ni är toppen alla dagar! Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar