lördag 5 maj 2012

Åh nu kom tröttheten...

Ja någon gång lär den komma såå är det juh!ef en toppen jobb kväll i.g som alltid å sen film mys med tjejerna dock la jag mig strax ef tolv men kunde inte somna.Tankar i natten.Varför blir det alltid såå att de ska funderas då man bör sova....Klockan passerade ett nästan somnat vaknar jag av mobilen dock hade jag den på ljudlös,så kan de vara. Uppe tidigt å stall innan jobbet en glad Chippe såå klart gjorde mig gott. Haft en toppen dag på jobbet inget snack om saken men nu gick liksom luften ur mig.Jag är glad jag kan jobba helg jag behöver det för att landa då mitt liv ständigt går i hundra,då vet jag min plats åh behöver inte fundera. I.m är helgen gjord men jag jobbar på till Onsdag sen ledig en dag för att sedan greppa en ny arbetshelg! I.m åker iaf DU till Tyskland på jobb åter Onsdag,gillas både och kan jag säga vet juh var du finns iaf:)Åh ändå har du alltid tid för mig när som rätt grymt!De va inte såå förut men nu är det såå!Livets väg är aldrig rak såå är det,men jag mår då iaf bra mycket funderingar som jag släppt de blir som de blir,i dag är i dag å i morgon en ny dag:)Man ska ta tillvara på det:) Inta lite soffläge nu då! Kram På ER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar