måndag 28 maj 2012

Känslomänniska är jag:)

Åh många jag känner med mig.Vissa har bara lite svårare att dela med sig av vad de känner,tycker kankse av vissa anledningar.Tror iaf på att inte spara för mycket bättre föra sin talan,Blir ju såå mycket bättre då.Även om jag vet att de kan vara svårt att just lägga fram orden rätt.Du är klok min vän du finner de rätta,du måste de!!!! spricker en dag annars rejält.Har tänkt på de du sa i dag,lätt ventilera med dig å tro mig jag förstår dig lika bra som du förstår mig.Å oavsett beslutet vi tar eller gör såå finns vi alltid,de är därför man har vänner.Gjorde nog mig lika gott i hjärtat som dig att få prata,är lätt prata med en vän som alltid förstår.Å ändå har jag många olika vänner men vi delar det mesta vilket är såå skönt.Åh du har såå himla rätt i det du säger bara att jag har lite mera stolthet än du,jag finner mig en dag jag gör det:) Annars då jobbat massa arbetsveckan är i gång.Känns bra att veta vad man ska göra:)Å fick veta Mamma kmr till helgen ett glädjande besked:)Fastän jag jobbar så kmr du nu finnas nära bara en promenad bort de måste jag säga känns väldigt bra.Du är saknad Mamma,tror nog aldrig jag växer ifrån dig:) Åh nu kom regnet nog för att jag älskar solen men regnet gör oss gott med:)Bra för allt som växer å gror:) Ha de bra där ute:) Å tack Veronoica för du tog med Emmy som nu hittat examens kläder,fröken omständig:)Slapp jag,vi har ju en kommande Ullared resa å Hanni ska med det är inte illa,hon som aldrig mera skulle åka dit...ett tecken på att de blir äldre:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar