onsdag 30 maj 2012

Vrf föddes man inte lite händigare:)

Suck en dag som denna skulle jag ge mig i lag med mitt stopp i köket.Joo då jag kan om jag vill men nu gick det inte.Jag kan rätt mycket men när det kmr till sånt där,min envishet tar över å sen inser jag de inte går,får ringa någon i.m!Helst nu.Man är bra ja vad ska man säga oteknisk!Vet när jag bodde i huset hur osams jag var med pellets brännaren,gräsklipparen ja de mesta.Tänker tillbaka på när jag fick mitt körkort,hehe jag körde upp i kort kort kjol å höga stövlar,flera tabbar men körkortet fick jag:)Vilka stolpskott!Jag kan ju knappt än i dag en vägskylt,kan knappt höger regeln å inte för alltför för längesedan lärde jag mig köra i rondeller vilken trafikfara man är! Men då det kmr till att måla å dona allt från möbler till väggar såå är jag iaf duktig.Mamma jag borde blivit mera som dig,min envishet räcker inte lika långt som din:)Men du va ju ensam många år med mig å syrran med så.Du som aldrig skulle ha någon ny karl,aldrig gifta dig igen,man ska aldrig säga aldrig.Nu bor du i Norge,åh du vet att kärlek vid första ögonkastet finns,åh du lämnade Sverige å flyttade,För 19 år sedan.Sen drog du till USA å gifte dig:)Bra jobbat Mamma.Där har du iaf lärt mig nått på din väg att man ska aldrig säga aldrig å inget är omöjligt å går verkligen om man bara vill:)Snart kmr du saknar dig såå mycket...Så skönt prata med dig även om du inte alltid tycker lika så kan jag iaf dela allt med dig:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar