torsdag 17 maj 2012

Berikad på livet:)

Kan man vara annat,visst blir livet det man gör det till alla dagar!Sitta å fundera på det som varit,nej man kan leva här å nu,man ska det,livet har såå många goda sidor,gäller bara finna de.Tänk att mitt liv kom att bli såå bra trots att resan emellan åt varit såå förbannat tung!Jag har släppt de jag blickar framåt:)Klart man ska,behålla de sakerna i livet som får en må bra.Hitta nya vägar å lösningar.Antingen vinner man eller förlorar man.Jag har vunnit mycket bra på min väg genom livet å sträcker bara på mig.Jag är jag alla dagar,klart mitt liv går upp å ner som alla andras.Om livet ständigt va en dans på rosor hur skulle de då se ut.Man måste ibland ha motgångar de stärker själen.Såå länge man själv vet vad man vill är det okej:) Jag är glad i dag som oftast.Haft en kanon dag.Träffat Sandra,hälsat på Ewa å haft Ewa-Lena på besök,vilken klok tjej hon är:)Aldrig trott annat.Vad vore livet utan vännerna,de man kan dela allt med:) Å i.m kmr Emmy hem å livar upp lite blir tyst här hemma utan dig,jobb helg står för dörren å dit går jag med glädje å önskar alla hade de lika bra på jobbet som jag:)Älska livet ger mig energi alla dagar,man måste blicka framåt:) Fina vänner,underbara barn å ett ex som alltid ställer upp ja då kan man nog inte bli annat än lycklig:) Fånga dagen där ute i.m kan de vara försent:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar