söndag 20 maj 2012

Mår bra!

Tid att göra tid att le,åt de bra sakerna i mitt liv.Jag va tvungen att vänta ut mig själv å få styrkan att veta vad jag ville.Har vetat hela tiden men de handlar nog mest om att våga.Ni vet våga vinn.Jag hittar oftast bara brister även fast jag vet att ingen är felfri inte ens jag det ni:)Jag är långt ifrån.Jag vet ju hur jag vill ha det är skillnaden.Sen att jag inte nu gör nå åt de utan bara är ju det bästa.Tror på det,man springer på de i livet,Åh de bästa nu att de är verkligen på mina villkor:)Jösses såå bra. Ja å i dag är ju en speciell dag för 1 år sedan i dag mötte jag en person som kom att få en sån väldigt stor plats i mitt liv.Trots motgångar,saknad,å tårar har du samma betydelse för mig nu som då.Jag tror jag har kommit å fått en större plats i ditt liv på nå vis.Men jag vet ändå att oavsett hur det blir i livet,som du säger man vet aldrig kmr du alltid ha en speciell plats.Jag hoppas inte längre,jag lever å mår bra som du vill,åh jag vill full av liv å energi:) Haft en bra men lång Söndag på jobbet:)Åh under e.m fick jag svar på något jag väntat på sååå,jag tror då man släpper på vissa saker å låter allt ha sin tid kmr de bara är sååå:)Tillåt mig le dags att må bra:) Å barn vecka båda tjejerna hemma gör mig hel,komplett för vad vore livet utan er....Jobbar tre dagar till sen ledig Fredag å Ålands kryss står för dörren,känns kanon som alltid. Trevlig fortsatt Söndag kväll:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar