lördag 12 maj 2012

Blir man någonsin nöjd...

Alltså riktigt nöjd,när något blir fullständigt komplett såå kanske även jag blir de.Eller är de såå att man blir kräsnare med åren,de är något jag tror på iaf!Eller kanske fel ord val mera bekväm kanske är det rätta ordet!Sååå är det nog mera.När man vet precis hur man vill ha de får jag nog se det som att man blivit mera bekväm.Men tycker inte det stormar lika mycket i mitt liv nu,eftersom jag har rensat rejält i mitt liv såå känns de faktiskt väldigt bra att saker bara får vara,kom vi tillbaka igen med de med tiden,allt har ju som sagt sin tid.Åh jag är en sådan som behöver den för att sedan veta vad jag saknar å behöver,man behöver vara ifrån vissa saker för att faktiskt kunna förstå det. Hade en toppen kväll i.g med Emma å Soffan på Kryp in i Norberg:)Massa skvaller å hockey blev en lyckad kväll. I dag prövar jag nått som jag har svårt för,tar en hemma kväll alena:)Jag behöver de känner jag å jobbet kallar juh i.m hela dagen å kvällen gillas sååå mycket:) Så vad ni än gör ha en fin Lördags kväll:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar