fredag 18 maj 2012

Fredag :)

Åh en bra sådan har det varit.Jobbat å haft de bra:)Väl hemma så har inte tjejerna anlänt jo iofs men nu är de på vift igen.Vänjer jag mig någonsin med tanke på på att vara mindre behövd???Även om jag vet att de är livets gång.Jag gillar inte ensamheten de är väl bara såå.Har man levt halva livet som sambo å de alltid varit full fart såå klart de blir ensamt:(Även om jag byggt min egen borg nu å trivs med att bo alena såå ogillar jag ensamheten åh de kan man ju göra ändå. Har ju valt ha det såhär.Har ju mött så mycket fina bekantskaper på min väg det står jag fast vid.Åh jag står oxå fast vid att man ska säga vad man tycker å känner oavsett hur det slutar.Någon sa en gång till mig de kmr jag aldrig glömma,att jag tror fortfarande på tvåsamheten....känner du igen dig Anders....vet du gör men ändå har du valt att stå lite bakom,jag vet juh vrf....Du är en människa som berört mig stark å gör ännu:) Man ska inte bara för att,känslan,tiden,tilliten allt.Vet ni att de tar tid att lära känna en människa på riktigt,när man väl gjort de har man kommit en bit.Just i dag är jag stark,eller alla dagar jag vet vad jag vill med livet,har jag juh vetat ett tag.Jag skulle aldrig bara för att,jag vet vad som krävs på många plan. Någon jag känt en längre tid nu är just en sådan,vet när jag har en dålig dag å vet då orden ska sättas på rätt plats.För att du känner mig nu,åh jag dig.Fast du har blivit mera ödmjuk med tiden,sånt gillas.Omtanke å spontanitet,du får mig emellan åt att tappa fotfästet för du är du,såå nära alltid.Både bra å dåligt men jag lever precis som du vill jag gör,inga löften inga krav jo ett löfte har du lovat,,Jag kmr klara de å gör jag inte har jag vännerna nära,vi måste såå vi kan gå vidare sen. Ja livet vem har sagt att vägen är rak.Håller fanan högt jag tror på mig själv,åh vet att alla motgångar bara gör mig starkare:) äkta människorna finns kvar alltid! Trevlig fortsatt kväll på er:) Utan min blogg vore jag halv,här kan man "surra" en stund,den heter ju faktiskt mitt liv å dess vardag å såhär har jag det:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar