tisdag 1 maj 2012

Emelie Spethz 23 år idag å snart 2 barns Mamma:)

Denna unge jag bara älskar henne som hon vore min egen:) Hon har alltid haft en speciell plats i mitt liv å tror vi delar den känslan.Där ställer jag alltid upp å finns alltid. Nu är hon Mamma å snart kmr nr 2 en liten tjej å Leon ska bli storebror:)Minns ju när du fick han ju,tiden du väntade han å då du delade med mig att du skulle ha barn:)I mina ögon har du ju alltid varit ett barn.Fina älskade Emelie:)Å träffade din Mamma i dag med å de andra såå klart ja åren går ju.Känner mig lite som en extra Mami åt dig på nå vis!Åh minns när vi var till Åland å Emmy va väl bara 3 år du va tonåring,hon sjöng på kareoken,Eld å Vatten i sina vita lackskor bland fullsatt publik,skulle jag aldrig vågat sa du,minns de som i.g nu är du snart två barns Mamma de är vågat! Minns din barndom å dina tonår som i.g!Sååå glad för din skull eller er skull:)De är du sååå värd finns nog inte en såå god hjärtad person som dig fina Emlan nära mitt hjärta! Grattis på din dag å klart jag inte skulle ha missat den:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar