måndag 30 april 2012

Härliga Valborg:)

Ja började min dag 05,15:)Ja då vaknade jag helt sjukt vad har hänt!Började jobba 8,00 å har varit en dag med mycket skratt å mys även om den varit såååå lång! Ja förr om åren va man i Kärrgruveparken å hängde på valborg,sen fick man barn då kollade man brasan i Karlberg nu vill inte barnen dit å även om de ville skulle de inte vilja ha mig med iaf! Så jag avslutar Valborg med soffhäng helt alena känner det ikväll jag behöver det. Sen bara avslutades min kväll med nå som ligger mig såååå jäkla varmt om hjärtat,precis som Du känner på de när jag behöver de värmande som mest,de är mycket nu från att de gått veckor hörs vi nästan dagligen,vad hände,jag vet vad du tycker om allt,men du är närmare nu än på länge mycket närmare,vissa saker är svåra att bara släppa trots tiden jag vet fruktansvärt lycklig du finns iaf alla dagar i mitt liv hur de än må vara:)Så fick du mig förstå att vissa saker är bara på riktigt! Mallan lever å mår nog bäst såhär,en vetskap en känsla som verkligen är bäst!De delar jag med er iafton:) Ha en underbar Valborg alla!Sen är jag såå väldigt lycklig för många underbara,raka å ärliga människor i mitt liv! Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar