torsdag 5 april 2012

Nu sååå!

Har jag jobbat sen i morse å måste nog säga att energin är på topp.Man möts av många olika öden varje dag,har nog piggat upp några rejält i dag:)Thats just me.Ja känner mig glad riktigt glad härligt å jobb helg de piggar ju upp såå mycket!Hanna klagade i dag hon hade sååååå lite pengar kvar av studiebidraget,åh va sååååå fattig!Jag förklarade att pengar blir man inte lycklig av,utan allt runt omkring då log hon faktiskt!Visst e det bra att ha de är en annan sak!Jag har vant mig nu att leva ensam å visst e det skillnad,men jag är glad åh mår såå mycket bättre såå då kvittar det,kmr man bara till insikt med det såå överlever man:):)
Barnen å vännerna piggar upp min vardag massor alltid såå fina människor:)Utan er stod nog världen still....
Åh jösses i dag hittade jag huset,Phuket,med egen pool å jösses, 1.5 km från flygplatsen,nära till havet härligt resesällskap blir sååå lovley:)Åh någon tror att de blir lite bada jag lovar att de blir vi två om:)
Såå vad säger man lev här å nu,å ångra inget du aldrig gjorde,tveka aldrig gör det såå de inte bara rinner dig förbi!
Älskar dig Mamma å saknar dig som alltid!
Trevlans fortsättning på påsken alla kraaaaaamar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar