fredag 6 april 2012

Långfredagen förbi...

Ja en dag som jag verkligen varit full av energi!Härligt känna såå.Ja mår riktigt bra oxå en härlig känsla:)
Nu har jag varit igång sen halv sex i morse å jobbat hela dan å kvällen,kom hem å gjorde påskbord till mina tjejer i.m har man lovat såå har man:)
Nu på kvällen ringde jag Emmy som ej svarat på timmar,första gången jag oroat mig för var hon är,tur jag visste vem hon var med:)På väg till Lovisa nu skulle sova där.
Ja mycket vänner nu är de vilket är bra åh mycket i skolan.Jag undrar jag visst rider hon men de är dåligt med tiden när såå mycket annat spelar in.Vilket jag förstår oxå,men dags kanske att ta ett beslut ska hon ha häst lär hon lägga mera tid på henne har hon inte tiden får hon nog tänka om rejält!Blir ett allvars prat nästa vecka.Inte alltid lätt att nå sin tonåring!Men eftersom hennes pappa å jag lägger såå enormt mycket tid på hästen såå lär hon de med,vet det kmr bli ett hett samtals ämne och vet Chippan har de bra hos oss,hade inte min rygg varit såå dålig hade jag ridit massor.
Känner mig grymt nöjd med dagen,jag växer i mina beslut varje dag vilket stärker mig som person,tror å vet jag är på god väg emot nya mål:)
Ha en fortsatt underbar påsk:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar