onsdag 4 april 2012

Årets deklaration!

Ja jösses nu har jag snurrat med den men inte skickat in den.Den landade iaf i min låda i dag åh de tackar jag för.Så nu kan jag leta Thailandsresor men vart ska man????Ja skulle ju kunna tänka mig bo där vi bodde sist,åh vi som lovade komma tillbaka.....Saknar resturangen Buffalo Bill Steak House,med dess svenska ägare,underbar personal,man blev behandlad som en prinsess:)Folket,både Thailändare å svenskarna som bodde där jösses vilka människor.Åh Kurt Kareoke/trubadur värden:)Som mitt i sången fullt bland gäster kunde avbryta sången då vi kom å hälsa deras Alias Brittan Spears (jag:))Welcome:):)Åh nu fick ja en enorm längtan tillbaka just DIT!Samtidigt som jag förstår att de är bra byta ställe se nå annat.Ja vi får får se å kul att se vilka som blir med:)
Annars då haft en bra dag med lite sömn,personalmöte å busiga hästar så jag fick ringa på lite förstärkning.
Ja annars då underbart att ha börjat jobba igen.Åh för övrigt tycker jag det är bra såå veckorna går lite fortare varmare tider å skoj att se framemot de gillas,åh skoj behöver inte bara betyda fest nej finns nå annat alldeles speciellt:)
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar