måndag 2 april 2012

Vet ni:)

De går skapligt fort att landa i verkligheten igen.Ni vet livet är bra men inte alla dagar hur ska de någonsin kunna vara de,hur skulle vi då kunna glädjas åt de bra dagarna om alla va lika???De ni:)
Ja är ju som sagt var såå mycket känslomänniska varav vissa saker tar hårdare på mig.Jag är inte ledsen eller såå bara undrar hur vissa saker kan vara såå,att de liksom inte går över,jag önskar verkligen ibland de gjorde de lite iaf!Jag tror våren har en bra inverkan på oss på gott å ont,jag är ju mitt i livet å har ju de jag behöver nära mig de vet jag ju,man kmr långt på de,genom barnen å vännerna finner jag min totala styrka.Sen att vissa andra saker i livet gör mig både glad å lite off på samma gång är en annan sak.
Ja ja hur som två jobb nätter väntar kmr göra mig gott,få lägga energin på jobbet å inte fundera såå mycket.Livet går ju upp å ner hela tiden ingen har påstått annat.
Fånga Dagen mina vänner!Många Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar