tisdag 10 april 2012

Våren var är du???

Ja den kom å försvann...tur du kmr åter!
Har haft en väldigt förkyld Emmy hemma i dag,så förkyld så de rinner i ögonen.Ja är hon hemma från skolan då e hon sjuk.Jag har bara haft utbildning på f.m pictostat mm de blir nog bra,ett bild program Kommunen ska jobba med kan vara nå.
MM för övrigt va jag en lycklig tjej i morse då jag vaknade å vägde mig då vågen går neråt,inte lika lycklig förra veckan då jag hade gått upp hmmm.
Detta med tiden att hitta sin plats i livet har jag gjort nu,bestämd i mina beslut,vet vad jag vill å inte vilka människor som får mig att må bra:)Såna behåller man :)Man märker fort i nedgångar vilka som finns kvar!Sååå härligt!
Åh visst händer det saker i mitt liv absolut,Min Mamma har sagt att inge är omöjligt om viljan finns tror nog du har rätt.Man ska inte ge upp utan att ens har försökt!Så jag ser faktiskt lite ljust på något,vi lever här å nu man måste våga för att vinna:)
Å aldrig kasta sig in i nått man inte tror på,allt har sin tid men man ska aldrig låta saker vänta kanske man mister de!
Du är en klok kvinna Mamma har du alltid varit:)
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar