onsdag 25 april 2012

Onsdag hela veckan lång!

MM har haft en bra dag som oftast.I morse gick jag ju runt Kylsbo härligt vara nära naturen å skogen å vid min sida Sandra å Basta:)Vi ses inte såå ofta men försöker iaf ses någon dag i veckan.Ja har man känt varann 23 år ska man nog vårda sin vänskap å de gör vi.Träffa dig även om de går veckor känns de ändå lika.De är dig jag gärna ringer å gråter en skvätt för om jag är för långt ifrån dig för länge.då blir saknaden såå stor!Fina Sandra evig vänskap:)Jag älskar dig till månen å tillbaks min fina vän:) Haft utbildning på dagen på handikapp centrum om kommunikation intressant vad man kan göra för att underlätta i vardagen:)Finns mycket gäller att vara öppen för förslag å nya möjligheter. Sen jobbat kväll å de gillades ju som alltid:) Väl hemma å stökat lite å cyklat de går ner ena veckan å andra veckan upp men suck.... Jaja något som daligen gör mig took glad gjorde verkligen min kväll i kväll du kan du alla dagar! Snart helg å den ska tillbringas med vänner.älskade vänner ni är de som gör livet såå fint alla dagar,som alltid förstår å stöttar å finns,å verkligen förstår min lycka som emellan åt är min olycka...Livets olika sidor.Men i kväll va de nå alldeles sååå speciellt:) Kram på er! Åh Mamma jag saknar dig vill ha sommar nu så du kmr:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar