torsdag 19 april 2012

Livet är som en laburint!

Jösses vad man ska vända å vrida på saker emellan åt.Å ändå går man alltid vilse.Hur kan de vara så.Livet är som en stor djungel.Jag vet iaf vad jag vill med mitt liv,å har bestämt mig för vissa saker.Fördelen med att bli äldre man vet vad man vill å inte!Sen hur det blir är ju en annan sak.Såå länge man aldrig ger upp de man verkligen tror på de är viktigt att man ständigt vet, med vem man kan lita på,de som alltid finns kvar,de som prioriterar ärlighet först även om den kan svida rejält såå är de ändå de människorna som vinner i längden alltid.Älskar sådana människor verkligen!Som kör sanningen!
Haft en kanon dag på jobbet mitt jobb is the best,de kmr man långt på!Såå får det bli!Vissa saker i livet kmr jag nog alltid undra över men då är det så,inget att göra åt!
Ärlighet varar längst always::
Big hugs:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar