måndag 9 april 2012

Faser i livet:)

De är rätt många vill jag lova!Man ska passera rätt många hela livet!Man kan ta vissa bra vissa mindre bra!Mitt liv är ju som sagt var alltid oftast upp å ner.Men känner mig rätt harmonisk nu,ett inre lugn,allt som sker har en mening de är bara såå.Jag är trygg i mig själv å tror på de jag gör alla dagar!Men jag är lång ifrån perfekt jag är jag alla dagar antingen fixar man de el not!Jag tar ingen skit jag går min egen väg,jag väljer mina egna vägar alltid som de ska vara alltså!
Har haft en bra dag:)Vrf ska de städas å fixas när man e ledig?Jag är ju en pedant el nja var iaf,nu ligger jag lite lägre.Har fått massa gjort i dag å nöjd med de.Åh haft bästa exet här som fixat han kan han:)Tur han finns verkligen.Som en bra pappa å väldigt nära vän där har han hamnat å väldigt nöjd med de:)
Har även en nöjd Emmy som red både i.g å i dag på finaste Chippie:)Man måste värdesätta de man har å förstå de såå är det.Hon tog in allt jag sa hästar är hennes liv ända in i själen de bara är så:)Åh förstår henne:)
Mina tankar går i dag till Emily som fick avliva sina fina islänning Julia,vet hur du känner å din familj de är sååå tungt å orättvist.
Fortsätt stå för det ni tror på man kmr längst på det!
Å för övrigt är jag en väldigt stolt Tonårs Mamma,älskar er Hanna å Emmy:)Massor!
Dagarna rullar med er alltid nå nytt att le åt,underbara barn:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar