söndag 1 april 2012

Sälen:)





Ja behövde jag haft de bra fastän vi blev få.En helg med skratt,tårar,saknad å längtan...Att kunna vara med nära vänner att kunna ventilera,att kunna låta allt ha sin tid,Att få bli lite ledsen ibland är okej.Nu är det bra igen åh vi har haft en lång resa hemåt:)
Jag har både skrattat å gråtit,kramats å varit nära mina vänner såå de är okej.Åh lilla Mamma tur jag aldrig växer ifrån dig iaf:)
Är nog känslomässigt rätt omtumlad i mitt liv nu!Blir nog såå när man e är känslomänniska.Åh visst tycker jag man ska köra emot alla odds,Eller handlar nog mera om vad jag tror på mera!
Skönt att ha landat hemma igen,borta bra men hemma bäst:)
Åh vet ni jag ska börja jobba i.m de känns hur bra som helst å bara hoppas ryggen pallar nu:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar