torsdag 26 april 2012

Vart tog veckan vägen...

Den har verkligen gått fort! Dagens lycka för mig var att mina nycklar till jobbet kom tebax vad är man utan de...Haft medarbetarsamtal med chefen i dag med såå nu kör vi 1 år igen:) Dagen har för övrigt innehållt som alltid massa bra saker.På kvällen va jag hundvakt å lilla Loke som skötte sig nästan prickfritt! Har lite funderingar som alltid,men livet fylls med såå mycket bra å fina saker nu såå lägger ingen energi på det:) Vrf ska jag anser inte att jag gjort nå.Dagligen får jag min dos om en bra vetskap som gör mig såå gott! I.m har jag massa att göra å till barnmottagningen med Emmy se hur levaxin värdet ligger. I.m å hela helgen väntas mys i massor med vänner då blir livet komplett.Tjejerna inväntar marknaden med all rätt. Vi håller tummarna för vädret bara:) För vi ska ju grilla på Lördag å då vill jag fasiken ha sol,men man kan inte få allt! Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar