fredag 20 april 2012

Tystnad i kväll...

Efter varit på jobbet i stort sett hela dagen å kvällen,folk att prata med,skratta med,att dela vad man känner om saker,folk som verkligen förstår.Tänk att man kan känna sig såå nära sina arbetskompisar ni är verkligen som min familj:)Nu sitter jag här alena barnen är ute som vanligt!Ska ha övernattning här i kväll 2 tjejor självklart:)Tystnden får mig fundera på massa saker,jag har verkligen funnit mig själv på min resa,gäller att hitta sig själv för att kunna gå vidare.Snart 2 år har jag varit lite lost man lär pröva sina vägar å se vart de bär.Jag trivs med mig själv såå klart!Jag kan säga ärligt att jag ska ingenstans då ljuger jag juh inte.För de ska jag juh inte!Sitter å funderar på massa saker om hur livet kan förändras å vilka människor jag träffat på min resa å vilka som finns kvar,vissa förvånas jag över men ser de väl väl såå att de va menat hur det än blev!Fick just veta att min bästa Robban ska boka kryssning samtidigt som oss åh det gillas ju.Någon som funnits med på min resa å gör ännu åh säkert alltid kmr du är bara såå grym åh gillar ha dig i mitt liv för vi förstår varann såå bra;)
Nä man får sluta undra sååå mycket allt har ju sin tid jag vet ju det:)
Åh jobb helg gör mig hel i kropp å själ kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar