tisdag 24 april 2012

Thomas jag behöll känslan:)

Tänkte på de i dag då jag va ute å gick att du skrev jag skulle behålla den:)Som sagt va jag ju full av liv i.g åh är ännu i dag!Speedad till max fick jag avsluta kvällen till ända i.g med Mr Big:)Sex and the city!Somnade nog säkert med ett leende på läpparna:)Vaknade till vid tre orkade inte flytta mig till sängen.Så vaknade jag kl 06,00 jaa helt otroligt är det.Upp på med kaffe å greppa dagen:) Va på utvecklingssamtal med Emmy i dag värmde Mamma hjärtat hon satsar på skolan,hang in there 7 veckor kvar till sommarlov:) Sen va jag med henne till Tandhygenist Anki:)Perfekt sen blev de kaffe hos Sara vad magen växt 18 veckor nu:) Sen tog jag å Emmy egentid upp till stallet å jag delar verkligen hennes intresse,hästar ger ro bara mysa på den känslan:)Åh i.m ska jag mysa på med Sandra å Basta runt Kylsbo ser jag sååååå mycket fram emot:) Åh vad det bekmr kryssningen är vi på rätt köl igen jähej för det:) Ha en fin kväll alla vi lever här å nu:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar