lördag 7 april 2012

En lugn påsk:)

Såååå skönt med jobbhelg å få ladda batterierna lite:)Barnen har jag sett lite iaf de är ju mest ute på sitt varav jag å de inte tycker de gör nå jag jobbar!Jag finns ju såå nära de ändå alltid å de vet jag bara är ett telesamtal bort!
Har haft en helt super dag på jobbet med Mina å Emma å ätit massa gott:)Man är lyckligt lottad med bra vänner å bästa jobbet inte konstigt man mår som en prinsess.
Hittat huset till Thailand nu ska snart boka blir såååå guld åh ha något att se fram emot är väl rätta ordet,Med fina människor:)
Jag har även nå annat att se fram emot nå alldeles för mig speciellt,tog mig några dagar att landa i det men nu såå ser jag såå mycket fram emot det!Man måste våga för att vinna inte bara ständigt ta ett steg bakåt då kmr man juh ingenstans!Jag ser livet som en prövning för visst är de väl såå:)
En resa utan slut men ändå mot bestämda mål!som ändå slutar med en massa stopp på vägen,resan slutar där du vill,jag säger som jag alltid sagt ge inte upp det du tror på för du inte vågar,en dag kanske du vaknar å inser det är försent!
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar