lördag 28 april 2012

Tur man är som man är:)

Åh får vara sååå:)Skulle aldrig ändra på det jag är jag alla dagar! Åh jag tror på massa saker.Man ska aldrig ge upp sina drömmar å det man tror på.Gör man det vad finns kvar då.Nada! Fått en ny bekantskap i mitt liv de är trevligt alltid:)Att man kan lära känna en människa såå fort på såå kort tid är rätt häftigt:) Åh att denne tycker som jag att inte såå mycket är omöjligt gillas ju massor! Ja hade iaf en trevlans kväll i.g med fina vänner det väger tyngst vännerna utan er var jag halv!Älskar er sååå enormt mycket för ni alltid förstår mig å me er kan man vara precis som man är! Hade iaf en liten sovmorgon i dag till en nio tror jag!I.m ska jag å Soffan sova länge hoppas jag då hon ska sova hos mig i natt,härligt med sällskap gillas massor:) Inväntar Ewa nu såå vi kan ut å kolla på folk på marknaden kanske träffar man någon man känner igen:) Åh va med Emmy till barnmottagningen i.g gjorde mig lite fundersam.Då hennes värden låg lågt:(Nu ska hon ta nya blodprover om 6 veckor se om hon lär höja levaxin dosen!Han förklarade för mig dr att utan sin medicin kan hon bli väldigt sjuk,svårt att förstå då hon oftast är pigg....Så vi får se om värden är bättre nästa gång,då hon redan äter såå hög dos för hennes unga ålder.Man känner sina barn bäst! Kram på er gör det ni vill tveka aldrig:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar