måndag 16 april 2012

Migrän from hell!

Ja la mig ju i tid i.g!MM inte gick de sova not!Sen kom den ärade migrän höll mig vaken från 03,00 i natt:(Å höll i sig,kom på jag hade stallet i morse va där före sju för att sedan hem å dra täcket över huvudet...vaknade av att Hanna kom hem från skolan!Annars hade jag väl legat ännu.Dagen har gått på lågvarv men räknar med att vara på banan i.m igen:)Ska med Emmy å ta lite blodprov i.m vilket hon inte gillar å jag förstår henne....Men bra de kollar hennes värden,kan tycka att de är lite för sällan å barnläkaren nästa vecka,en ny igen man får svårt att hitta ett förtroende då de ständigt byter:(Tur de har bästa Anna SSK hon är toppen som fixar å grejar å svarar på alla frågor man har!Ja inte ens 14 år fyllda å ska äta levaxin antagligen livet ut...å då hon glömmer någon dag märker man direkt på humöret....
Hon är inne på år 3 med medicin å glömmer ännu,jag har sten koll iaf å tur är väl det:)
De är tomt här hemma hon är vid sin pappa å ville såå vara fastän han är i Göteborg å jobbar.De är tyst här hemma å de får mig att bli rastlös med...Bara gilla läget ska förbi henne en sväng senare:)

2 kommentarer:

  1. gillar verkligen dina stora barn att du skriver om dem??? Det skulle mina aldrig acceptera..../Linnea

    SvaraRadera
  2. Ja de har inga problem med de då vi delar allt i vår vardag:)

    SvaraRadera