onsdag 18 april 2012

En helt vanlig dag:)






Men ändå inte.Den började iaf med soooovmorgon de va skönt blir ingen mera nu på ett tag då de ska jobbas å de gillas ju:)
Gick å drog i pyamasen tills ef 12,00 såå jäkla skönt!
Sedan tog jag ut min finaste på promenad min trognaste bästa Kipper:)
En promenad som gjorde mig gott.Man funderar såå bra då man e ute å går å visst e våren välkommen kääns så!Pratade en väng med Linda i dag med hon e såå saknad vi måste ses snart!
Sen fick jag vetskap om nått som naturligtvis gjorde mig galet glad,någon som står mig nära är rätt nära på jobb men jobbar man såå jobbar man då får man ses en annan gång!Jag börjar bli van nu....att allt annat kmr emellan de är väl bara såå.Vissa saker lär planeras.
Åh Mamma då undrar när du kmr har massa saker att berätta för dig,de mest viktigaste vet du juh,såå skönt att ha en fin relation med sin Mamma men ibland då man helst vill ventilera allt nu på en gång kan ett avstånd kännas långt!De är en sådan relation jag försöker bygga upp med mina barn,prata med mig åh de gör de ofta vilket glädjer mig,tankar å jobbiga saker jag finns alltid:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar