tisdag 3 april 2012

Mamma,singel å vän:)

Thats me:)Å tror de är svårt att göra sig en bild av hur man blir som Mamma.Man kan nog bara föreställa sig.Att ha tonåringar i huset är underbart på många vis även när det blåser rejält ibland.De delar de mesta med mig vilket jag hoppas de gör med sina vänner med.Livet blir såå mycket bättre då.Ja tror seriöst de gör.Hanna är som jag va när jag va ung sååå lik mig på många vis:)Emmy är som jag är nu rak å framåt!Även om jag tror hon är mera känslomänniska som jag,fast hon kan nog mera konsten att bita ihop.Å även om jag vet att separation från hennes pappa tog båda mina tjejer hårt så måste man bara acceptera!Åh de har de nu:)Vi har ju bra kontakt fortfarande han jag ringer om de mesta åh då gäller oavsett vad,klart de lätt blir såå.Där va en dröm som gick i lås,vänner vrf vara osams:)
Åh detta med singel livet då:)Har varit en tid jag behövt verkligen,har haft å har såå mycket kul,man behöver det,allt har sin tid!Åh man ska inte bara för att,jag vet precis vad jag vill ha i mitt liv,åh när jag finner det lovar jag dela de.Sån skillnad på många saker å jag tror ju mycket på ödet allt har en mening oavsett vad!
Sen att vara en vän å ha vänner,en riktigt vän kan man både skratta,gråta å ventilera allt med,ändå står hon fast:)Likasom de är på mig om vad de tycker när jag e vilsen å lost!
Har iaf kommit i gång att jobba underbart säger jag bara!
Åh Mamma jag landar en dag jag lovar:)Allt har sin tid åh ska såå ha:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar